جایزه ارتباطات خلاق C2A

رسالت و هدف جایزه ارتباطات خلاق، ارتقاء خلاقیت ، برتری و ایده های برجسته اجرا شده در زمینه های طراحی گرافیک ، ارتباطات ، تبلیغات و رسانه های دیجیتال است.
C2A
، یک مسابقه بین المللی و بستری تبلیغاتی برای طراحان ارتباطات ، آژانسها ، طراحان گرافیک ، فریلنسرها ، طراحان رسانه دیجیتال و برای جامعه خلاق در سطح جهان می باشد. عالی ترین طرح ها و  خلاق ترین ایده ها توسط هیئت داوران سرشناس بین المللی انتخاب شده و به عنوان برنده اعلام می شوند.
مسابقات طراحیC2A  توسط گروه فارمانی   موسس ایده خلاقانه جوایز طراحی بین المللی IDA و در نتیجه احساس نیاز به برنامه ای جامع برای کشف استعدادها و ارتقاء طراحی ارتباطات در سطح بین المللی ایجاد شده است.

مهلت ارسال آثار:
مهلت ارسال زودهنگام آثار (تخفیف 20%) :  15 مارس 2020
تمدید مهلت ارسال زودهنگام آثار (تخفیف 10%): تا 31 می 2020
 مهلت ارسال منظم آثار: 31 جولای 2020
مهلت نهایی ارسال آثار: 30 سپتامبر 2020
تمدید مهلت نهایی ارسال آثار: 31 اکتبر 2020

جوایز و نشان ها:
تبلیغات گسترده جهانی
نمایش کار برگزیده در صفحه اصلی وب سایت و در نمایشگاه گالری آنلاین
دسترسی بیش از 100 هزار طراح خلاق و مشتری بالقوه به طراح برتر از طریق انتشار طرح برگزیده در مطبوعات و خبرنامه ها
گواهی موفقیت و کسب عنوان
 دریافت لوگوی C2A که می تواند به صورت آنلاین و چاپ شده استفاده شود.

هزینه ها:


طراحان حرفه ای: 300 دلار  برای هر ورودی

200 دلار برای هر گروه اضافی هنگامی که همان کار به چند گروه ارسال شود.


طراحان نوظهور و دانش آموزان: 80 دلار  برای هر ورودی،

50 دلار برای هر گروه اضافی هنگامی که همان کار به چند گروه ارسال شود.


موضوعات مسابقه C2A (برای افراد حرفه ای و دانشجویی):
تبلیغات
گزارشات سالانه
کتاب
برندسازی
طراحی نمایشگاه
تایپوگرافی عملکردی
طراحی رابط کاربری و طراحی کاربرپسند (UI  و  UX)
مجلات و روزنامه ها
رسانه آنلاین
سایر طراحی های گرافیکی
بسته بندی
عکاسی
پوستر
رادیو و صدا
خرده فروشی
مسئولیت اجتماعی
طراحی تلویزیون / فیلم / طراحی انیمیشن
تایپوگرافی

هیئت داوران:
هیئت داوران از یک مجموعه شامل متخصصان صنایع خلاق هنری، مدیران ، ناشران و طراحان خلاق و سایر افراد تأثیرگذار در سطح بین المللی تشکیل شده است. معیارهای داوری برای انتخاب اثر برتر شامل موارد زیر است:

طراحی عالی: ارزش زیبایی شناختی ، هنری و بصری کلی طراحی.
خلاقیت و اصالت اثر: آیا طرح چیز جدیدی را به بازار ارائه می دهد یا محصولات و خدمات موجود را تکمیل کرده و بهبود می بخشد؟ آیا ایده اصلی است؟
تأثیر و اهمیت عاطفی: مزایایی که طرح به کاربر و/یا جامعه می دهد.
محتوا: آیا نوشتار ، فیلمنامه ، روایت از کیفیت بالایی برخوردار است؟
نوآوری فنی: آیا این طرح شامل فناوری های مناسب و نوآورانه است؟
مزایا: آیا طراحی اهداف و نیازهای کاربر را برآورده می کند؟
سودمندی عاطفی: آیا محصول علاوه بر تحقق هدف عملی خود، احساس لذت و رضایت نیز ایجاد می کند؟
تاریخ اعلام برنده:
تقریباً 4-6 هفته پس از مهلت نهایی ارسال آثار.

دیگر جوایز طراحی

جوایز عکاسی